کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب


درکـنارم بـنشیـن حـرف بـزن گـوش کـنـم

تو بگوهر چه دلت خواست ومن گوش کنم

ســازی ازچـشـم تـرت بـا نت زیبـا بـنـواز

تا ازاین زمـزمـه ها تـازه شـدن گـوش کـنم

غنـچه ها ریخـته در دامـن مـن رنـگ لبـت

یک سبد غنچه من از غنچه دهن گوش کنم

نیمه شب پخش بکن لـذت شـب بـوی خیال

تـابـه عـطرنفـست شــور سـخن گـوش کـنم

شبـنمـی ریـختـه از چشـم سـیاهـت بـر مـن

ایـن همه زمـزمه با بـوسـه زدن گــوش کـنم

هر چه از آن دل تنگت تو بگویی خوب است

در کـنـارم تـو فـقـط حـرف بـزن، گـوش کـنـم...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۳
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۱۴)

عجب نقاشیه حرفه ای و زیبایی

تنها بدیش اینه که به درد آدمهای عاشق نمی خوره...


شعر هم بسی زیبا بود.
آدمک اخر دنیاست بخند
ادمک مرگ همین جاست بخند
ان دست خطی که تورا عاشق کرد
شوخی کاغذی ماست بخند
ادمک خر نشوی گریه کنی
کل دنیا سراب است بخند
ان خدایی که بزرگش خواندی
بخدا مثل توتنهاست بخند...
نگرانم !
برای روزهایی که می آیند تا از تو تاوان بگیرند و تو را مجازات کنند!

نگرانم !
برای پشیمانی ات، زمانی که هیچ سودی ندارد!

نگرانم !
برای عذاب وجدانت ، که تو را به دار میکشد و می کُشد!
ما در هیچ حال
قلب هایمان خالی از غم نخواهد شد
چرا که غم
ودیعه یی ست طبیعی که ما را پاک نگه می دارد
انسان های بی اندوه
به معنای متعالی کلمه
هرگز ” انسان ” نبوده اند و نخواهند بود
از این صافی انسان ساز نترس...
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۰۹ کوچه های باران خورده
هنوز هم باورهایم را دارم که مردمان آن کوچه ...پاکترین مردمان شهرم هستند
عکسی زیبا ونوشته زیباتر .ممنونم دوست گرامی از لطف بیکرانتون
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۱۲ کوچه های باران خورده
سلام وعصرتون بخیر وشادی دوست گرامی .جدا از هرزبودن این گیاه خوب جاشو تو شعرها ونوشته های امروزی باز کرده
هیچ وقت
یکی را با همه ی ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪﺑﺎﺵ
ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭻﮐﺲ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﺪﺍﺭﯼ . . .
بی “کس و کار” شده ام اما هنوز مثل تو “بی همه چیز” نشده ام
هر وقت گریه میکنم سبک میشم
عجب وزنی دارند این چند قطره اشک….
تنهایی هایم را در گوشه ای زندانی می کنم.
می خواهم آغوشم راتقدیم عشقی پاک نمایم.
می خواهم درد های نداشتنت را یک بار برای همیشه دور بریزم.
می خواهم عشقت را فریاد بزنم.
من دیگر دل به تنهایی های سرد نخواهم بست.
اکنون تنها اندیشه ام در کنار تو بودن است.
برای با تو بودن تنهایی هایم را خواهم کشت....
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۰۴ کوچه های باران خورده
همنشینم به خیال تو و آسوده دلم ، کاین وصالی ست که در پی غم هجرانش نیست ...
گــــــــــــوش کُن


خامــــــــوش ها گویـاتَـرَنـد


دَر خَموشی های مَن فَریــــــــــادهاست...
خداوندا!

تقدیرم را زیبا بنویس.

کمکم کن آنچه را تو زود خواهی من دیر نخواهم...

و آنچه تو دیر می خواهی من زود نخواهم...
شعریست بسیار صمیمانه که شاعر احساس خود را را در دامن خیال کاملا آزاد و رها کرده است. ممنون از گزینه های فوق العاده زیبایتان.
واقعا با حس بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی